" Every actions starting from our INTENTION "

" Every actions starting from our INTENTION "
Cita-Cita saya setinggi dan sejauh Black Hole

Friday, March 4, 2011

Aku berjaya menjadi penjual parfum LE REVE

Assalam and Good Morning,



Semalam dengan rasminya aku menjadi INDEPENDENT CONSULTANT dalam perniagaan parfum LE REVE. Aku sangat teruja dgn bau minyak wanginya yang superb dan tahan lama. Nak tau tak kenapa aku suka sangat dengan haruman LE REVE ni??

Firstly, sebab saripati LE REVE lebih banyak daripada mana-mana saripati parfum yang lain, lihat gambar di bawah :

Saripati@Essence LE REVE lg bnyak drpda perfumes or jenama lain di pasaran
Sila bandingkan saripati LE REVE dgn yg lain



Secondly, sebab aku suka LE REVE ini kerana harganya  yg sangat2 murah berbanding harga parfum yang lain yang terdapat di pasaran seluruh dunia, cuba lihat gambar di bawah supaya anda semua lebih faham :

Amacam?? Dah paham kenapa perfumes lain mahal??
Ketiganya kenapa aku suka dengan LE REVE ni sebab dia mempunyai kit tester yang sangat comel dan elegant, cuba tgk gambar di bawah :

Tester parfum (5ml)

Amacam sekarang, dah terpegun dan terpesona?? Belum lagi?? Nak bau dulu?? Tak kisah, kalau anda duduk di Lembah Kelang memang senang sangat nak contact or jumpa aku. Kalau berminat nak bau aku punya tester, jangan la segan silu call aku yer atau berhubung di FB aku www.facebook.com/zamir.aizat


Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment